Якщо мами на уроці, разом всі ми – молодці!

Утілюючи ідеї педагогіки партнерства, вчителю необхідно використовувати в своїй роботі не тільки стандартні методи організації навчально-виховного процесу, але в більшій мірі виявляти ініціативу і будувати навчання і виховання таким чином, щоб дитина була постійно залучена до спільної діяльності. 11 березня до другокласників завітали їхні мами на урок української мови. В цей день відбувся підсумковий урок «Марафон числівників». Все почалося з ранкової зустрічі. Мами разом з дітками, взявшись за руки, привітали один одного. Потім, витягуючи цеглинки ЛЕГО з чарівного мішечка учні розподілилися по командах. Кожна команда придумала і презентувала правила участі в марафоні, обрала капітана, придумала назву команді, отримала маршрутний лист. Учні мали пройти такі станції: · «Магічне число» · «Ребуси» · «Шукачі скарбів» · «Загадкова» · «Розвідники» · «Математична». На станціях слідкували за виконанням завдань, оцінювали мами. Після марафону учні отримали грамоти

МІНІПРОЄКТ «ПРАВИЛА ДРУЖБИ»

Протягом тижня другокласники шукали відповіді на питання: · Чи завжди треба бути добрим? · Не будьмо байдужими! · Хто такі друзі? Результатом цієї роботи був мініпроєкт «Правила дружби». Учні провели «Мозковий штурм» - «Дружба – це….» Переглянули мультфільм «Казка про дружбу. Хто важливіший». Працюючи в командах, презентували «Правила дружби», «Закони дружби», «Правила примирення». Виконуючи завдання вправи-гри «Казкові герої», пропонували, як можна подружитися з героями казок. Під час «Поетичної хвилинки» додавали риму. Вдома виконали творче завдання «Квітка дружби».

"Птахам на допомогу"

Протягом грудня і січня другокласники працювали над проєктом «Птахам на допомогу!» Учні дізнавалися, які птахи зимують в наших краях, яка їжа є для них корисною і чим не варто підгодовувати птахів. Багато хто з дітей разом з батьками зробили годівнички. Діти шукали загадки, вірші, прислів’я про птахів. Група дітей створювали плакати і листівки про важке життя птахів взимку. На початку лютого пройшов урок-презентація «Птахам на допомогу!» Групи ознайомили зі своїми добутками. Потім кожна група створила годівничку, на яку прикріпила осілих птахів нашого краю та вибрали ту їжу, яка корисна для птахів. І так сталося, що село занесло снігом, і наші годівнички стали у нагоді. Діти підгодовували пташок, спостерігали за ними.

Мандрівка в царство ""Черепах"

31 січня учні 1-А та 2 класів відвідали виставку черепах. діти були в край здивовані! Якіж черепахи різні! І велетенські і зовсім маленькі. Красиві і не дуже. Коричневі, білі, зелені. З гладким панцерем і з "пухирцями". Діти уважно слухали екскурсовода, задавали йому запитання. І звичайно фото на память.


21 грудня у нашій школі відулося веселе Новорічне свято для учнів початкових класів. Дітей вітали казкові герої, Дід мороз зі своєю онукою Снігурочкою. Всі танцювали, водили хороводи, грали в ігри. А потім отримали довгоочікувані різдвяні подарунки.


У 1-А класі відбувся Святковий маскарад. Діти та батьки проявили творчу фантазію, підготували маску та коротеньку історію до неї. Свято вийшло невимушене та розкуте! Діти придумували цікаві ігри, вправи, руханки, обігруючи тему маски, якій була черга «водити». Вийшов цікавий калейдоскоп пісень, танців, ігор, сміху!

Розвиток критичного мислення молодших школярів – одне з головних завдань, яке стоїть сьогодні перед вчителями початкових класів. Урок містив в собі елементи стратегії критичного мислення ( «Ромашка Блума», « Кола Вена», «Мікрофон», «Передбачення»). Працюючи в групах, діти були активними співучасниками навчального процесу, відчувалося партнерство, що для сьогодення є актуальним.

У вересні учні початкових класів відвідали Зміїну ферму. Ця переїзна виставка розташувалась у приміщенні Мелітопольського краєзнавчого музею. Екскурсовод розказала нам так багато цікавого про полозів, пітонів, ігуан, черепах та жабу! А ще ми побачили заспиртовану кобру та дізнались про східні традиції лікування зміїною отрутою. До тварин можна було доторкнутися та довідатися про те, як вони реагують на зміни в навколишньому світі!


«ЯРМАРОК У НАШІЙ ОСЕЛІ ГУЧНИЙ ТА ВЕСЕЛИЙ»

На подвір’ї початкової школи відбулося свято «Ярмарок у нашій оселі гучний та веселий». Зранку було дуже похмуро. Але в час початку дійства легенький вітерець розігнав хмари і на небі засяяло тепле, золотисте сонечко. Скоморохи привітали всіх з початком ярмарку. Діти кожного класу організували свої крамниці по продажу солодощів, фруктів. Самі назначили ціну своїм виробам. Учні презентували товари, закликали покупців, співали, танцювали, веселили присутніх. А потім розпочалася торгівля. Всі: продавці, покупці, батьки, гості, просто перехожі - були задоволені. Зароблені гроші учні в класах самі вирішать, куди витратити. Чудове свято! Будемо чекати наступного ярмарку!


ОСІНЬ – ЧАРІВНИЦЯ

В кінці вересня другокласники вітали осінь. Прекрасне свято приготували діти. Хлопчики і дівчатка – чудові артисти. Вони і співали, і танцювали, і інсценували казку «Ріпка» на новий лад, і декламували вірші про красу осені, і грали в ігри «Картопля в ложці» та «Збери горішки для білочки». Діти розповіли про користь овочів і фруктів. Під час свята артисти привітали кожний осінній місяць, розповіли про прикмети осені, згадали, які зміни сталися в житті тварин з надходженням цієї похмурої пори року. Напередодні свята учні прикрасили класну кімнату, створили казковий осінній пейзаж, неперевершені декорації. Наприкінці події господар та господиня привітали всіх смачнючим короваєм. Діти отримали велике задоволення від виступу, позитивні емоції.

У 4 класі діти провели презентацію проекту "Океани нашої планети Земля". Яка була представлена звітами у вигляді калажу. 4 екіпажи "Тихий", "Атлантичний", "Індіго", і "Південний"


Важливою метою курсу «Я досліджую світ» є навчити дітей спостерігати за навколишнім світом, досліджувати явища природи, ознаки предметів.

Це дуже цікаво дізнатися:

· чому мандаринка в кожусі плаває, а без одягу тоне;

· як навчити яєчко плавати;

· які предмети прилипають до магніту;

· ознаки магніту можна перевірити навіть через скло, деревину;

· чи є в класі повітря, і яке воно.

Такі та інші дослідження проводять учні першого класу на уроках.



Настала зима і принесла перші свої сюрпризи. Крім радісних – першого снігу, морозцю,- ще й важкі: ожеледь, морозь.

Найбільше потерпають від цих негараздів пернаті друзі – птахи. Першокласники посмакували соком та вирішили з коробочки зробити годівничку. Дітки принесли насіння. Ще з матусями зробили корисне печиво та намисто для пташок. Всі разом вийшли в садок, щоб прилаштувати першу годівничку цього року. А після уроків діти побачили перших гостей до їдальні. Раділи безмежно! І вирішили зробити ще годівнички, щоб допомогти більшості птахів. Молодці!



Все, що поряд з нами, таке знайоме, і не знайоме. Квіти на вікнах – це добре, але раніше за ними доглядали дорослі, а зараз вміємо самі. І це зовсім неважко. Протерти пил ватним диском чи пензликом, обережно спушити грунт , акуратно полити. І все. Квіти нам вдячні. А ми стали більш розумними!

Пізнавати світ – це зовсім неважко, проте дуже цікаво!



Модно бути здоровим. Для цього треба правильно харчуватися. Першокласники разом з батьками отримали креативне домашнє завдання.

Страви вийшли красиві, смачні, корисні.

Дивіться, якими сніданками та вечерями ласують першокласники!



Тиждень "Моди"

Протягом тижня «Моди» перед першокласниками стояли такі завдання:

· Що означає бути модним?

· Як виявляти свою неповторність?

· Хто створює модний одяг?

· Як змінюється мода?

· Чому здоровим бути модно?

Учні знайомилися з професіями людей, які створюють модний одяг, з цеглинок ЛЕГО створювали капелюшки, дивилися відео, як змінювалася мода за 100 років. Обирали одяг за сезонами (прогулянка влітку та восени), за подіями (для занять спортом, святкове вбрання, шкільна форма).

В четвер в 1 класі відбувся «Модний показ». Учні дефілювали, презентуючи свій одяг. До першокласників завітала Катя Осадча, яка брала інтерв’ю у маленьких моделей.

На уроці мистецтва діти зробили аплікацію з тканини, гарно прикрасивши одяг казкових героїв.

В п’ятницю вирішували важливе питання: «Чому здоровим бути модно?».

Подивилися мультфільм «Курча в клітиночку», зрозуміли, що кожний – неповторний. А ще згадали правила порятунку потопельників.

Працюючи в групах, діти створили тарілки корисної їжі.

А на вихідні отримали креативне домашнє завдання: разом з батьками створити смачну, корисну, фантастичну страву.



Тиждень «Театр»

Пречудово пройшов тиждень «Театр» в 1 класі. Учні дізналися багато нових слів, відвідали віртуальні театри, узнали види театрів.

Цікаво було знайти своє місце в глядацькій залі за квитком.

Учні вибирали одяг, в якому можна відвідувати театр. З’ясували, яких правил необхідно дотримуватися під час вистави.

А наприкінці тижня самі створювали театр. Робили декорації, вчили ролі.

… І потрапили у казку.

Діти показували тіньовий театр «Лисичка та Журавель», «Зайчикова хатка». Потім завітали у ляльковий театр на казку «Півень, Котик та Лисичка».

І наостанок, створили героїв казки «Ріпка» з пластикових стаканчиків і показали глядачам.

Тиждень «Театр» пройшов відмінно.



Яблучний тест

Діти дуже люблять проводити дослідження. За запитом учнів пройшов Яблучний день.

Учні, використовуючи свої органи чуття, дослідили яблучко та результати занесли в табличку.

Яблучко роздивлялися, щоб з’ясувати колір, форму, нюхали, щоб визначити аромат, смакували, щоб порівняти смак з цукеркою або лимоном, торкалися долонькою, чи гладеньке воно. Навіть підносили до вушка та слухали.

Дивилися мультфільми, слухали веселу пісеньку про їжачка та яблучко, милувалися картиною, мріяли, «зварили» з яблучок компот (естамп, малювання). День закінчився колективним поїданням яблук.

Захотіли роботу продовжити. Тож наступного разу провели соцопитування «Що люблять учні нашого класу?». Діти розпитували один одного та заповнювали таблички, потім порахували: першокласники найбільше полюбляють цукерки, на другому місці – сік, потім – фрукти та овочі, а на останньому місці – каша.

Але як роблять сік? На цей запит пройшов інтегрований день «Виробництво яблучного соку».

На початку дня з цеглинками ЛЕГО утворили конвеєр, потім дивилися відео про виробництво соку на заводі та в домашніх умовах. А далі потрапили в лабораторію досліджень.

Перед учнями стояли такі завдання:

· З яких фруктів більше соку: яблучко, банан, мандарин?

· Як зробити сік без спеціальних пристроїв?

Сік отримали, найсоковитіші мандарини. І знову колективно посмакували

/Files/images/anush/yabluchniy_/P81018-113231.jpg

/Files/images/anush/yabluchniy_/P81018-113312.jpg

/Files/images/anush/yabluchniy_/P81018-113522.jpg

/Files/images/anush/yabluchniy_/P81018-113745.jpg

/Files/images/anush/yabluchniy_/P81019-102655.jpg

/Files/images/anush/yabluchniy_/P81025-091047.jpg

/Files/images/anush/yabluchniy_/P81025-114259.jpg


Ми відпочиваємо

Нушенята знаходять час і на відпочинок.

Бавляться на килимку, грають в шахи, доміно, Уно, лото.

Дуже подобається збирати фантастичні споруди конструктором з металевим з’єднанням.



Техніка, яка допомогає

Девайси, гаджети, прибори, пристрої…

З такими словами знайомилися першокласники на тижні «Техніка, яка допомагає».

Протягом тижня учні впізнавали пристрої за описом, відгадували загадки, розгадували ребуси, намагалися «потоваришувати» з технікою (дізнавалися про правила поведінки), купували техніку за певною ознакою: для кухні та хатніх робіт, для занять спортом та розваг, навчання, розплачуючись «справжніми» грошима.

Найцікавішим був день роботів. Учні дізналися про найперших роботів людства, про найсучасніші робото машини, самі були в ролі роботів, виконуючи певні команди, танцювали під музику роботів. А потім справжнє диво – виставка роботів. Які гарні, цікаві, різні експонати! Дякуючи батькам, роботи вийшли просто дивовижні!!!



Ми - підприємливі

· Чи кожна людина може бути підприємливою?

· Як знаходити ідеї та можливості?

· Як здійснити задумане?

· Як отримати добрі результати?

На ці питання шукали відповіді першокласники на сьомому тижні. Діти, співпрацюючи в групах, обирали виробництво, давали йому назву та розповідали, яку роботу виконує їхній бізнес. Також помріяли про своє професійне майбутнє.

Цікаво провели час під час вікторини «Чи є користь від покупки?», обираючи речі, корисні для людини та безпечні для природи.



Я і моя Батьківщина

Моя Батьківщина. Це найважливіші слова в житті кожного громадянина.

На цьому тижні діти знаходили відповіді на такі питання:

· Що таке Батьківщина?

· Чому батьки і Батьківщина схожі? Хто живе в моїй родині?

· Які риси я маю, щоб стати захисником?

Маленькі учні порівнювали слова «батько» та «Батьківщина», створювали дерево свого роду.

Дивилися мультфільми про українських захисників: про козаків, про Котигорошка.

Звичайно, не оминули першокласники і героїв сьогодення. Учні створили вітальні листівки для захисників України.

Кожен учень першого класу мріє стати захисником для слабких, беззахисних.

Першачки – майбутні герої , славні сини й доньки своєї Батьківщини України!



Осінь

До нас завітала щедра, красива Господиня-осінь.

На п’ятому тижні діти милувалися осінню, розповідали про ознаки осені, співали пісень про осінь, дізнавалися, як живуть рослини й тварини восени.

Цікаво та творчо підійшли до виготовлення поробок з природного матеріалу.

А наприкінці тижня до першого класу завітала казка. Юні артисти зіграли «Ріпку» пречудово!!!



Моє довкілля

Наприкінці вересня першокласники обговорювали тему «Моє довкілля». Учні з’ясовували , що їх оточує, які «таємниці» має шкільне подвір’я, які рослини ростуть на шкільному подвір’ї, кольори та звуки довкілля.

Спочатку «нушенята» завітали до шкільної бібліотеки, де бібліотекар Ілона Ігорівна розповіла про шкільну бібліотеку та показала книжки та журнали про природу.

Потім відсвяткували День народження Софійки. Дітки вміють вітати один одного та бажати різних приємностей.

Наприкінці тижня обговорювалося питання «Як поводитися в довкіллі». Діти, працюючи в групах, створили попереджувальні знаки.

Ми будемо піклуватися про природу!



Тема третього тижня «Мої друзі».

Маленькі школярики з’ясовували, хто такі друзі, та шукали відповіді на запитання:

· Яким має бути друг?

· Як знайти друзів та зберегти дружбу?

· Чому з друзями цікаво?

Протягом тижня учні працювали разом, взаємодіючи в групах, в класній кімнаті та на шкільному подвір’ї.



Наш клас

На початку другого тижня першокласники мандрували своєю школою та класом. Вони ознайомилися з приміщеннями школи, поспілкувалися з медичною сестрою, бібліотекарем, завітали до актової зали, кабінету інформатики.

Діти вчилися бути класною спільнотою, взаємодіяти під час гри, навчання.

Разом роздивлялися та читали книжечки, складали танграм, виконували завдання групами.



ПОЧАТОК ШКІЛЬНОГО ЖИТТЯ

Перший тиждень навчання розпочався святково. Школярики знайомилися один з одним, розповідали про себе. Потім малювали свою школу та з’ясовували, що покласти в портфельчик.

Наприкінці тижня досліджували, як безпечно дібратися до школи й повернутися додому.


Кiлькiсть переглядiв: 836