Тренінгове заняття з вчителями «Я крокую до майстерності»

Кожен педагог протягом свого професійного становлення досягає певних вершин майстерності. Та щоб допомогти вчителеві визначити свої сильні сторони під час роботи з учнями практичним психологом Гринченко А.О. було проведено тренінгове заняття на тему «Я крокую до майстерності».

Заняття проходило під девізом: Розуміти один одного, поважати, прощати, любити.

Під час співпраці вчителі мали змогу сформувати впевненість у правильному виборі професії, вчилися діяти і взаємодіяти, активізували свій творчий потенціал .

Під час вправи «Конверт проблем» вчителі складали найбільші страхи або проблеми у роботі з дітьми і давали дієві поради один одному, як краще знайти вихід з ситуації.

По закінченню заняття вчителі дійшли висновку, що навіть у найуспішнішого вчителя можуть бути кризи і поразки та певні проблеми, які ставлять його у глухий кут, але не той вчитель успішний, який не припускається помилок, а той, хто зробивши помилку, не опускає руки, а проаналізувавши їх, зміг прийняти і вдосконалити їх у своїй творчій роботі з учнями.

Психолог наголосив, що не треба боятися робити помилки, найголовніше вміти з них виносити для себе правильні висновки.

В Терпіннівській ЗШ І-ІІІ ступенів за рішенням педради практичним психологом був розроблений та впроваджений в роботу «Комплекс занять щодо формування сприятливого соціально-психологічного клімату в організації».

Перше тренінгове заняття було проведено 29 березня 2018 року.

Тренінг спрямований на згуртування педагогічного колективу, розвиток комунікативних навичок, доброзичливе ставлення один до одного.

Виконуючи вправи тренінгу, педагоги вчилися розуміти один одного, оволодівали механізмами комунікативної компетентності.

Під час роботи вчителі створювали колажі, які допомагали визначитися чи задоволені вчителі своїм місцем в колективі, і чи є колектив згуртований.

Психолог надав інформаційне повідомлення про психологічний клімат взагалі, а також про особливості згуртованості колективу, яка допомагає розкрити особливості міжособистісних відносин, єдність цілей і мотивів в межах спільної діяльності.

Вчителі з задоволенням виконували запропоновані завдання, отримали велике задоволення від співпраці.

Кiлькiсть переглядiв: 61